۲۸ فروردین, ۱۴۰۳

فراخوان تجمع ،معلمان بزرگ ایران، فرهنگیان شریف….

اتحادیه آزاد کارگران ایران

فراخوان تجمع ،معلمان بزرگ ایران، فرهنگیان شریف….

⭕️ امروز کشور ما در شرایطی گرفتار آمده است، که حلقه‌ی بحرانهای داخلی و خارجی، بحران محیط زیست، بحران روحی روانی، بحران اخلاق، بحران اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، آموزشی، بهداشتی هر روز تنگ‌تر می‌شود.

🔺برکسی پوشیده نیست، که زیان این فرابحرانها را توده‌ی مردمی بر دوش می‌کشند، که دستشان از منابع قدرت و ثروت کوتاه است.

♦️بحرانهایی که دستاورد ندانم کاری سیاستمدارانی است که جان و مال و زندگی مردم و نسلهای آینده را ابزار آزمون و خطای سیاست بازیهای خود قرار داده اند.

♦️نیک می دانیم ، که نخستین قربانیان این ابر فاجعه، کودکان، جوانان، زنان، کارگران، فرهنگیان، هنرمندان، کشاورزان، نویسندگان و اقشار مولد جامعه، حتی نسلهای آینده است.
بیش از ۱۴ سال است، که بخشهای گوناگون فرهنگیان بویژه بازنشستگان، چشم امیدشان برای یک زندگی نسبی به دست دولت و مجلسی است، که به نام نماینده‌ی مردم سوگند وفاداری و خدمت به ملت خود یاد کرده، اما بیشترین خیانت را در حق مردم روا داشته اند.

🔹با افسوس بسیار باید گفت : «مردم ایران امروز به بهای لقمه ای نان گروگان سیاستمداران بی تدبیرند.»
بیش از ۱۴ سال است، که فرهنگیان شاغل و بازنشسته، هرروز به امید اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و گشایشی در زندگی خود روزگار می گذرانند.اما هرروز بیش از پیش امیدشان به ناامیدی می گراید.
فرهنگیان ایران در قالب شورای هماهنگی و نیروهای خود جوش، با حضور گسترده ، و مسالمیت آمیز در صدها شهر کشوربه امیدبهبود اوضاع معیشت خودو بهبود کیفی آموزش و پرورش خواهان اجرای قوانینی شده اند که مصوب مجلس و دولت بوده است.
با افسوس فراوان باید گفت: «آنان که وضع کننده ی قوانین بوده اند، در قالب بزرگترین قانون شکنان، خودرا به نمایش گذارده اند.»

❗️شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران به دولت و مجلس هشدارمی دهد، چنانچه قانون مدیریت خدمات کشوری، بویژه نظام همسان سازی حقوق بازنشستگان و طرح رتبه بندی شاغلین همانطور که در مُرّ قانون م.خ.ک آمده است، به اجراء درنیاید، در روز پنج شنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۰ بزرگترین تجمع فرهنگیان را در سراسر کشوربه اجرا خواهد گذاشت و در ادامه، اعتراضات به اشکال گوناگون همراه و همگام باسایر جنبشها تا رسیدن به حقوق قانونی خود از پای نخواهد نشست.

❗️عواقب هرگونه پیشامد، برعهده ی کسانی است که فرهنگ و فرهنگیان را در طول دهه های گذشته به بازی گرفته اند.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران
۳ آذر ۱۴۰۰
……………………………….
زمان تجمع :
پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح
مکان تجمع :
تهران و البرز : جلوی مجلس
مراکز استان‌ها : مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان
شهرستان‌ها : مقابل اداره ی آموزش و پرورش شهرستان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها