۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳

بلاتکلیفی کارگران بیکار شده بخش عمران شهرداری ایلام ادامه دارد

بلاتکلیفی کارگران بیکار شده بخش عمران شهرداری ایلام ادامه دارد

پس از گذشت ۲۲ روز از اعلام پایان فعالیت پیمانکار بخش عمران شهرداری ایلام هنوز وضعیت نزدیک به ۹۰کارگر بیکار شده این واحد خدمات شهری نامعلوم است به همین دلیل آن‌ها بارها اعتراض برگزار کرده‌اند.

کارگران اظهار کردند: وضعیت پیش آمده در حالی ادامه دارد که با اتمام قرارداد پیمانکار، مسئولان وعده عقد قرارداد با پیمانکار جدید را می‌دهند. در عین حال با اطلاع‌رسانی رسانه‌ای برخی مسئولان شهری مقرر کرده‌اند به زودی فعالیت‌ این بخش از شهرداری با تغییر پیمانکار از سر گرفته می‌شود اما انتشار این اخبار ازسوی برخی از این مسئولان نه تنها موجب خوشحالی کارگران نمی‌شود بلکه اعتمادی به این وعده‌ها احساس نمی‌شود. بر این اساس، قول بازگشت به کار کارگران بعد از گذشت ۲۲ روز فقط در حد حرف باقی مانده است.

کارگران بیکار شده شهرداری ایلام که بخش خدمات شهر داری مشغول کارند، در تشریح مشکلات خود گفتند: از سالها قبل تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری به عنوان کارگر واحد عمران (برای کارهای عمرانی و رفت روب شهر) مشغول به کار بوده‌ایم اما از زمان خاتمه قرارداد آخرین پیمانکار، وضعیت شغلی مشخصی نداریم و تاکنون هنوز نتوانسته‌ایم مطالبات معوقه خود را از پیمانکار دریافت کنیم.

به نقل از این کارگران گفته می‌شود که در حال حاضر شهرداری با این بهانه که بعد از خروج پیمانکار قبلی، بدنبال قرارداد کار با پیمانکار جدید برای ادامه کار است، کارگران را در انتظار نگه داشته است.

کارگران شهرداری ایلام همچنین گفتند: شرایط فوق باعث نگرانی و برهم خوردن آرامش ما شده است. به همین دلیل از مسئولان درخواست داریم نظارت خود را بر رفتار مسئولان و عملکرد پیمانکار شهرداری ایلام بیشتر کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها