۹ فروردین, ۱۴۰۳

آقای رییس جمهور مردم استان یزد فریب تبلیغات و وعده و وعیدها را نمیخورند!

اتحادیه آزادکارگران ایران

استان یزد یکی دیگر از استانهایی بود که ابراهیم رییسی از آن بازدید کرد. او در این تور مسافرتی و “در جمع نخبگان” این استان گفت: “ریشه‌کن کردن فقر مطلق از اولویت‌ها و برنامه‌های کوتاه مدت دولت است،کسی نباید در اولیه‌های زندگی دچار مشکل باشد”. او در جواب سوال یک از حضار در جلسه به قصد شوخی جمله‌ای را به لهجه یزدی صحبت کرد که این “شیرین زبانی” او فورا در رسانه های رسمی و دولتی انعکاس پیدا کرد؛ تیترهایی نظیر”پاسخ رییسی به لهجه یزدی به مطالبه مردمی” و یا “وقتی رییسی با لهجه یزدی حرف میزند”. اما نه وعده و وعیدها و نه به “لهجه” یزدی صحبت کردن او دردی از مردم استان یزد را دوا نکرد.
زنی از استان یزد بلافاصله جواب این وعده های توخالی را در یک ویدیو کلیپ کوتاهی داد. او در این ویدیو کلیپ میگوید: “آقای رییسی دروغ نگو پیش مردم…همه چیز گران شده….اجاره خونه …در بدترین جا میگن دو میلیون ….دلم داره پاره میشه به امام حسین…به حضرت عباس اگر حالا بیاد منو بکشه غمم نیست”.
جناب رییسی! کارنامه همین چند ماهه دولت شما نشان داده است که شما همانند دولت‌های سابق نه تنها هیچ برنامه ای برای جوابگویی به مطالبات مردم ندارید بلکه جواب آنها را با حمله به تجمعات اعتراضی آنها و زندانی و شکنجه کردن فعالین آنها پاسخ خواهید داد. مگر کشاورزان اصفهان و فرهنگیان در تهران بغیر از تقاضای برآورده شدن “اولیه زندگی” برای امر دیگری دست به تجمع و اعتراض زده بودند که مأموران با آنها اینطور وحشیانه برخورد کردند! ولی مردم کارگر و زحمتکش خیلی خوب میدانند که تنها راه نجات آنها در اتحاد و همبستگی آنها است.
پیش بسوی اتحاد و همبستگی سراسری معلمان، کارگران و تمامی مزدبگیران با دیگر اقشار محروم جامعه!

🔸گروه ادمین رسانه‌های اتحادیه آزاد کارگران ایران

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها