۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳

اعتراض کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان به اجرا نشدن صحیح ابلاغیه نحوه محاسبه پاداش بهره‌وری

🔴 اعتراض کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان به اجرا نشدن صحیح ابلاغیه نحوه محاسبه پاداش بهره‌وری

کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان به گسترش تبعیض در مجموعه محل فعالیت خود خبر دادند. عدم اجرای صحیح ابلاغیه جدید نحوه محاسبه پاداش بهره‌وری کارگران ارکان ثالث در پالایشگاه آبادان نمونه‌ی دیگری است که مشکلات خانوادگی و معیشتی زیادی برای کارگران به وجود آورده است.

به گفته یکی از کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان؛ در این ابلاغیه جدید تاکید شده از این پس نباید طبق سنوات گذشته برای محاسبه و واریز پاداش بهره‌وری کارگران ارکان ثالث کف و حداقل این مبلغ درنظر گرفته شود بلکه باید معادل سی برابر حداقل دستمزد به اضافه مزایایی همچون حق اولاد، بن کارگری و حق مسکن محاسبه و واریز شود.
به گفته وی؛ در اجرای این ابلاغیه، مسولین پالایشگاه آبادان برخلاف دستورالعمل فوق اقدام کرده‌اند و بدین صورت که بازهم برای محاسبه پاداش بهره‌وری تنها کف و حداقل دریافتی را برای کارگران ارکان ثالث و در نظر گرفته‌اند.
او اضافه کرد: مسئولین پالایشگاه علت این اقدام خود را، عدم پیش‌بینی آن در قرارداد کارگران و تجاوز آن از سقف مالی قراردادها طبق نامه ارسال شده از سوی مدیریت منابع انسانی پالایشگاه آبادان و در عین حال نبود منابع مالی کافی اعلام می‌کنند این در حالی است که برای کارکنان رسمی سقف و حداکثر این پاداش مبنای محاسبه در نظر و پرداخت شده است.
این کارگر پیمانی پالایشگاه آبادان با بیان اینکه از مسئولان وزرات نفت درخواست داریم به تبعیض‌های ایجاد شده برای کارگران ارکان ثالث پالایشگاه آبادان خاتمه دهند، در پایان گفت: ابلاغیه جدید نحوه محاسبه پاداش بهره‌وری کارگران ارکان ثالث به آینده شغلی ما سر و سامان می‌دهد و ما از مطالبه‌ی خود کوتاه نخواهیم آمد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها