۳۰ فروردین, ۱۴۰۳

به گفته‌ی ۲۰۰ کارگر پروژه ساخت تونل آزادراه منجیل به رشت، پیمانکار بدون تسویه حساب رفت و حقوق معوقه‌ی کارگران را پرداخت نکرد

ه گفته‌ی ۲۰۰ کارگر پروژه ساخت تونل آزادراه منجیل به رشت، پیمانکار بدون تسویه حساب رفت و حقوق معوقه‌ی کارگران را پرداخت نکرد

یکی از کارگران پروژه ساخت تونل آزادراه منجیل به رشت گفت: شرکت پیمانکاری مجری ساخت پروژه طی روزهای گذشته تمام تحهیزات و ماشین‌آلات خود را بدون تسویه حساب با کارگران از کارگاه جمع‌آوری و خارج کرد و در حال حاضر کارگران برای وصول مطالبات خود سرگردان شده‌اند.
او با بیان اینکه با شروع به کار این پروژه حدود ۲۰۰ کارگر که از استانهای مختلف به رودبار مهاجرت کرده‌اند؛ بیکار شده‌اند، افزود: هر یک از کارگران که رقمی بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون از پیمانکار طلبکارند، طی این مدت برای وصول مطالبات خود بارها در محدوده محل فعالیت خود اعتراض و تجمع برگزار کرده‌اند.
به گفته‌ی این کارگر، در این چند ماه، مدیران شرکت مادر مرتبا وعده رسیدگی به وضعیت شغلی و کارگران و پرداخت مطالبات آنان را می‌دادند اما هیچ پولی به حساب کارگران پرداخت نمی‌شد. کارگران نیز در طول این زمان هیچ دسترسی به کارفرما نداشته‌اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها