۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳

تجمع کارگران شهرداری یاسوج مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد

تجمع کارگران شهرداری یاسوج مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد

امروز شنبه ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ کارگران شهرداری یاسوج به دلیل نابسامانی پرداخت حقوق و مزایای ماه خود و معوق شدن ۵ ماه حقوق خود، مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
یکی از کارگران شهرداری گفت: کارگرانی در شهرداری هستند که ۲۰ سال است بصورت شرکتی مشغول به کار هستند.
وی گفت: پیمانکار عیدی چندین ساله ما را برداشته، شهرداری هم ضمانت نامه‌اش را داده است، شکایت کرده‌ایم، شهرداری می گوید به من ربطی ندارد! اگر ربطی به شهرداری ندارد چرا ضمانت نامه پیمانکار را داده‌اند؟
وی افزود: نیروی شهرداری که زحمات زیادی می کشد، جلوی آبگرفتگی را بگیرد و برف روبی می کند، زباله ها را جمع آوری می کند، اصلا فکر می کنند که ۴۰۰ نیرو دارند زحمت می کشند؟ شهرداری اگر ورشکسته شده درش را ببندد، تا تکلیف معلوم شود. هر بانکی هر مطالبه ای که از شهرداری دارد، سریع حسابش را می بندد، چرا انقدر شهرداری ضعیف است؟
یکی دیگر از کارگران گفت: همه کارگران از تأسیسات، نقلیه، عمران، آسفالت، هر چند سال یکبار مشکلات را پیگیری می کنیم، متأسفانه ما را تهدید می کنند، حتی بعضی از بچه ها کرایه برای سرکار أمدن را ندارند، پول کرایه تاکسی شان را قرض می کنند.
یکی دیگر از کارگران نیز گفت: ما اعتصاب نکرده ایم، بلکه تجمع کرده ایم، برای اینکه مشکلاتمان را بیان کنیم، حدود ۵ ماه است که حقوق نگرفته‌ایم، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد آیا سزاوار است کارگر ۵ ماه حقوق نگیرد، بعد بجای اینکه احترامش کنید، تهدیدش می کنید که اخراج می کنیم؟ ما با این شرایط روبرو هستیم، از دست اندرکاران امور شهری تقاضا داریم رسیدگی کنند و دغدغه داشته باشند. اگر نظافتچچی یک روز نظافت نکند، چه بلایی بر سر این شهر می آید؟

🔸تصویر از تجمع‌های قبلی کارگران شهرداری یاسوج است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها