۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳

تجمع کارگران شهرداری یاسوج

کارگران شهرداری یاسوج امروز یکشنبه (1 خردادماه 1401) به دلیل معوق شدن 5 ماهه حقوق خود، جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند. بر اساس گزارش دریافتی، شهردار یاسوج در بین معترضان حاضر و بطور ضمنی کارگران را تهدید به پایان دادن به تجمع اعتراضی کرده و گفته است تجمع شما آرامش جامعه را بر هم زده و موجب سوء استفاده بیگانه و دشمن خواهد شد. یکی از کارگران در پاسخ به شهردار گفته است: ما حقوقمان را می خواهیم و کاری با این حرف ها نداریم، در طول تمام سال زباله ها را از دشت روم تا مادوان جمع می کنیم، تمام این شهر را تمیز می کنیم. درآمد ما فقط همین کارگری است و درآمد دیگری نداریم. یکی دیگر از کارگران گفت: 12 ساعت کار می کنیم، پول کرایه نداریم، مجبوریم مسیر را پیاده برویم. مجبوریم، اگر اعتراض کنیم تهدید به اخراج می کنند. به گفته کارگران شهردار خواستار تعیین پنج نفر نماینده از بین کارگران برای مذاکره شده است اما کارگران خواسته شهردار را نپذیرفته اند. اتحادیه آزاد کارگران ایران https://t.me/ettehad/100951 https://t.me/Ettehadyeh20

کارگران شهرداری یاسوج امروز یکشنبه (1 خردادماه 1401) به دلیل معوق شدن 5 ماهه حقوق خود، جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

بر اساس گزارش دریافتی، شهردار یاسوج در بین معترضان حاضر و بطور ضمنی کارگران را تهدید به پایان دادن به تجمع اعتراضی کرده و گفته است تجمع شما آرامش جامعه را بر هم زده و موجب سوء استفاده بیگانه و دشمن خواهد شد.
یکی از کارگران در پاسخ به شهردار گفته است: ما حقوقمان را می خواهیم و کاری با این حرف ها نداریم، در طول تمام سال زباله ها را از دشت روم تا مادوان جمع می کنیم، تمام این شهر را تمیز می کنیم. درآمد ما فقط همین کارگری است و درآمد دیگری نداریم.
یکی دیگر از کارگران گفت: 12 ساعت کار می کنیم، پول کرایه نداریم، مجبوریم مسیر را پیاده برویم. مجبوریم، اگر اعتراض کنیم تهدید به اخراج می کنند.
به گفته کارگران شهردار خواستار تعیین پنج نفر نماینده از بین کارگران برای مذاکره شده است اما کارگران خواسته شهردار را نپذیرفته اند.

اتحادیه آزاد کارگران ایران

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها