۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳

تحریم گسترده کلاس های مجازی دانشگاه های کشور در پی فراخوانی شورای صنفی دانشجویان کشور

تحریم گسترده کلاس های مجازی دانشگاه های کشور در پی فراخوانی شورای صنفی دانشجویان کشور

🔻دانشجویان کشور در دانشگاه های کشور، کلاس های مجازی را تحریم نمودند.
تشکل شورای صنفی دانشگاه های کشور طی بیانیه ایی در اعتراض به بازداشت گسترده و فراگیر دانشجویان ، از دانشجویان دعوت نمودند ضمن خوداری  از رفتن به کلاس های درس ، به اعتصاب  غذا در خوابگاه های دانشگاهی ملحق شوند .
شورای های صنفی دانشگاه های کشور و دانشجویان دانشگاه بصورت جمعی با صدور بیانه های جداگانه از فراخوان شورای صنفی دانشگاه های کشور اعلام حمایت نمودند .
تعدادی از دانشگاه های کشور که اعلام حمایت نمودند تا لحظه تنظیم این گزارش
(ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه دوشنبه ۴ مهر ) 👇

شورای صنفی دانشگاه سهند ، جمعی از دانشجویان بوعلی همدان ،چمران اهواز ،علوم توانبخشی تهران ،الزهراء ،خواجه نصیر ،دانشگاه هنر ،دانشگاه سوره ، خوارزمی ، دانشگاه تهران ، علامه ، دانشگاه علم و صنعت  ،دانشگاه تربیت مدرس ،دانشکده دندانپزشکی تبریز
در بخش از بیانیه شورای صنفی سهند آمده است ؛

در این ایام تلخ و به غایت سیاه که ابرِ تزویر و خودکامگی بر آسمان میهن گسترانیده شده، شورای صنفی دانشگاه صنعتی سهند در اعتراض به روند بازداشت گسترده دانشجویان بیدار ایران و اعتراض به سلب حقِ تشکیل کلاس های حضوری، برای اینکه بتوانیم بار دیگر در صحن کلاس های سواد آموزی حضور به هم رسانیم و شاهد رونق محافل علمی‌مان باشیم از دانشجویان محترم خواهشنمدیم هر گونه کلاس درس مجازی را تا اطلاع ثانوی تحریم کرده و از شرکت در کلاس های مجازی خود داری کنند.

دانشگاه چمران اهواز در بیانیه صادر شده این دانشگاه نوشته ؛

دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز روز دوشنبه ۴ مهر ماه ساعت ۱۱ صبح در حیاط دانشکده مهندسی دانشگاه برای حمایت از  اعتراض های مردم ایران تجمع و تحصن مسالمت آمیز خواهیم داشت و از شرکت در کلاس‌های درس، آزمایشگاه و کتابخانه خودداری می‌کنیم.
این بیانیه که با امضای جمعی از دانشجویان چمران صادر شده است ؛

ضمنا از اساتید و کارکنان دانشگاه درخواست پیوستن به اعتصاب و اعتراض مسالمت آمیز دانشگاهیان را داریم، کلاس‌های درس را تعطیل و رسما اعلام موضع کنید.

🔻این جنبش را سر بازایستادن نیست

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها