۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳

تداوم بازداشت و بی‌خبری از مظفر صالح‌نیا

مظفر صالح‌نیا بازداشت شد

مظفر صالح‌نیا از اعضای هیأت مدیره‌ی اتحادیه آزاد کارگران ایران که روز سی‌ام شهریورماه توسط مأموران وزارت اطلاعات سنندج در محل کارش دستگیر شده کماکان در بازداشت به سر می‌برد و هیچ‌گونه اطلاعاتی از دلایل بازداشت و وضعیت وی به خانواده‌اش اعلام نشده است.

در طول پانزده روز گذشته هر روزه خانواده‌ی مظفر صالح‌نیا با مراجعه به اداره اطلاعات و دادگستری سنندج پیگیر وضعیت و آزادی او بوده‌اند اما مسئولین امنیتی و قضائی هیچگونه پاسخگوئی در این زمینه به آنها نداشته‌اند و تنها اعلام کرده‌اند که وی کماکان در بازداشت اداره اطلاعات خواهد بود.
همچنین بیشتر از یک هفته است که اجازه تماس با خانواده به مظفر صالح‌نیا داده نشده است.

نهادهای امنیتی در جریان اعتراضات توده‌ای اخیر همزمان با بازداشت‌های فله‌ای معترضین دست به بازداشت گسترده‌ی فعالین کارگری و مدنی زده‌اند و صدها نفر از این فعالین را بازداشت کرده‌اند.
مشخصا در شهر سنندج بسیاری از فعالین کارگری و مدنی از جمله غلامرضا شریفه، صلاح زمانی، لطف‌اله احمدی، ریزان احمدی، بختیار صمدی، خالد حسینی و ده‌ها نفر دیگر نیز از جمله بازداشت‌شدگان هستند.

اتحادیه آزاد کارگران ایران تداوم بازداشت و بی‌خبری از مظفر صالح‌نیا را قویاً محکوم می‌کند و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط او و دیگر فعالین بازداشت شده و تمامی دستگیرشدگان اعتراضات توده‌ای جاری است.

اتحادیه آزاد کارگران ایران- ۱۳ مهرماه ۱۴۰۱

🔻این جنبش را سر بازایستادن نیست

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها