۹ فروردین, ۱۴۰۳

/ شش فرزندم را به خاطر بی‌پولی از دست دادم/ مکاتباتم با وزارت ارشاد بی‌نتیجه بود

/ شش فرزندم را به خاطر بی‌پولی از دست دادم/ مکاتباتم با وزارت ارشاد بی‌نتیجه بود

حقوق سه میلیون تومانی کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسوج بعد از 23 سال خدمت/ شش فرزندم را به خاطر بی‌پولی از دست دادم/ مکاتباتم با وزارت ارشاد بی‌نتیجه بود

فردین یزدانی اصل درباره انتشار  فیلمی از خود در فضای مجازی که در آن از وضعیت حقوقی خود اعلام نارضایتی کرده بود گفت: 23 سال است که کارمند اداره فرهنگ و ارشاد یاسوج هستم و کارم را با ماهی 5 هزار تومان شروع کردم.

یزدانی اضافه کرد: تاکنون حقوقم چندان تغییری نکرده است . یادم است در سال‌های اول شروع به کارم در این اداره کل، یک بار که برای افزایش حقوقم درخواست دادم گفتند نمی‌شود و اگر دوست نداری از کارت استعفا بده چون پولی برای اضافه کردن حقوق نداریم که به تو بدهیم.
وی گفت: به همین دلیل به شورای حل اختلاف و اداره کار  شکایت کردم و قرار شد ما به التفاوت حقوقی به ما بدهند و بیمه ما را پرداخت کنند. معوقاتم را پرداخت کردند اگر چه بیمه‌ام را در آن زمان رد نکردند. پس از مدتی به نیروی قرار‌دادی تبدیل شدم و اکنون حقوقم 3 میلیون و 800 هزار تومان است.
یزدانی با اشاره به اینکه برخی از همکارانم نیز چنین مشکلی دارند، افزود: بیشتر فرزندان ما حسرت داشتن یکدست  لباس نو را دارند و از داشتن حداقل‌های زندگی محرومند.
وی گفت: با کسورات حق بیمه و چیزهای دیگر حقوق‌مان به زیر  3 میلیون تومان  کاهش می‌یابد. حتی به مناسبت‌های مختلفی مانند روز مرد و یا عید به ما هیچ‌گونه هدیه یا مبلغی پرداخت نمی‌شود چرا که وزارتخانه خیلی به زیر مجموعه هایش در استان‌ها رسیدگی نمی کند.
یزدانی اضافه کرد: یک کارمند با این حقوق کم چه کار باید بکند؟ در طول دوران کاری ام 6 فرزندم را از دست دادم. دختر 6 ساله ، پسر یک ونیم ساله، دختر 8 ماهه و پسر 6 ماهه‌ام و 2 تای دیگرشان هم سقط شدند. اگر دستم خالی نبود و پولی داشتم با مراجعه به پزشک و تحت درمان قرار گرفتن می‌توانستم از فوت فرزندانم که بیشتر بخاطر ازدواج فامیلی است جلوگیری کنم.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها