۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳

فضولی‌های سایت وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در مورد “مدیریت” حقوق ماهانه کارگران ممنوع!

فضولی‌های سایت وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در مورد "مدیریت" حقوق ماهانه کارگران ممنوع!

فقر و بیکاری در جامعه بیداد میکند و هر روزه تعداد بیشتری از مردم از خرید اساسی‌ترین مایحتاج اولیه زندگی خود محروم میشوند. تورم به میزان سه رقمی رسیده است. در چنین شرایطی سایت وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی به این میلیون‌ها انسان کارکن و زحمتکش “توصیه” میکند که چگونه حقوق ماهانه خود را مدیریت کنند.

به گردانندگان این سایت باید گفت شرمتان باد! شما به‌جای توصیه به این میلیون‌ها انسان شریف و زحمتکش به سراغ آن مفتخوران و چپاولگرانی بروید که مشغول مکیدن شیره جان مردم هستند.

“به محض گرفتن حقوق، مقداری از اون را تا حد امکان برای آخر ماه پس انداز کنید”!

شعورتان کجاست! کارگران ماه‌ها و بعضا سالهاست که حقوق معوقه طلبکارند. آنهایی هم که “خوشبخت” هستند و کار میکنند حقوقشان کفاف ده روز اول ماه را نمیدهد. آنوقت شما توصیه پس انداز کردن حقوقشان را میکنید.

“ولخرجی نکنید”!

چه کسی توان مالی برای ولخرجی کردن دارد؟ کارگرانی که با نمایش سفره‌های خالی در خیابان‌ها تظاهرات میکنند و فریاد میزنند، “وعده و وعید عالیه سفره ما خالیه” یا دست‌اندرکاران حکومتی که بخاطر “حقوق‌های نجومی” صاحب کاخ‌های میلیون دلاری هستند و فرزندانشان با سوار شدن ماشین‌های گرانقیمت به فخر فروشی در بالای شهر مشغولند.

توصیه ما!

ما به شما و دست‌اندرکاران حکومتی که شما مجیزگویان آنها هستید توصیه میکنیم تا دیر نشده چشم‌هایتان را باز کنید و پنبه را از گوشهایتان در آوردید و برای یکبار هم که شده صدای این میلیون‌ها انسان خشمگین را بشنوید. انسانهایی که خیابان‌ها را در اقصا نقاط کشور و به شعارهای خود به لزره در آورده و فریاد میزنند، “تا حق خود نگیریم، از پا نمینشینیم”.

توصیه ما به شما این است که قبل از دخالت در امور کارگران و گفتن اینکه آنها موقع خرید، فرزندان خود را با خود نبرند و یا از کجا خرید کنند به مقامات دولت بگویید بدهی بالاتر از چهارصد هزار میلیون تومانی خود به سازمان تامین اجتماعی را هرچه زودتر پرداخت کنند؛ و به افزایش حقوق ماهانه منطبق بر اعلام نظر خودِ کارگران و  تشکلات مستقل کارگری تمکین کند. واقعیت آنست که بین کارگران، بازنشستگان، فرهنگیان و دیگر مزدبگیران جامعه از یک طرف و سایت وابسته به تبلیغات اسلامی هیچگونه دوستی و خویشاوندی وجود ندارد. پس در کار آنها دخالت نکیند و بگذارید آنها این دستمزد ناچیزی که حاصل دست رنج آنهاست هر طور که خود صلاح میدانند خرج کنند.

 

🔸هیئت تحریریه رسانه‌های اتحادیه آزاد کارگران ایران

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها