۲۸ فروردین, ۱۴۰۳

مرگ (قتل) مشکوک دکتر آیدا رستمی

مرگ (قتل) مشکوک دکتر آیدا رستمی

کانال تلگرام فعالان شهرک اکباتان، نوشت:

«دکتر آیدا رستمی را هم کشتند و به مادرش گفتند ” برخورد با جسمی سخت”

دوشنبه ۲۱ آذر خانم دکتر آیدا رستمی پس از پایان شیفت کاری در ساعت ۷ عصر در بیمارستان شهید چمران تلفنی با مادرش صحبت می‌کنه ببینه چیزی لازم داره یا نه؟ پس از این تلفن ( میدان آرژانتین ) دیگر اثری از او پیدا نمی‌شود به هر دری می‌زنند او را پیدا نمی‌کنند در روز سه‌شنبه از کلانتری اکباتان با خانواده او تماس می‌گیرند که به کلانتری مراجعه نمایند!!….نامه ای به آنها می‌دهند که تصادف کرده!! برای تحویل جنازه به پزشکی قانونی مراجعه نمایند!!……جنازه را می‌بینند در حالیکه یک‌طرف صورتش له بود یک دستش شکسته بود و پلک‌ چشم چپ او بخیه شده بود!!!گویا تخلیه شده بود!!….در گواهی پزشکی قانونی نوشته شده بود:
برخورد با جسمی سخت!! خانواده
جنازه را برای تدفین به گرگان انتقال دادند و دفن کردند!!
ضمنا باید بگویم که خانم دکتر رستمی همراه با چند نفر از دانشجویان پزشکی برای درمان مجروحین اعتراضات به خانه‌ها می‌رفتند گویا شناسایی شده بودند!!!

لازم به ذکر ست که موبایل و کیف این جان‌باخته آزادی را به خانواده تحویل نداده‌اند!!
پزشک قانونی در پاسخ خانواده او که پرسیدند جسم سخت چه بوده است؟ گفتند متعاقبا اعلام می‌گردد!!»

– بسیاری از مجروحان وقایع اخیر از ترس بازداشت‌شدن به بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها مراجعه نمی‌کنند. پزشکان با شرافتی مثل خانم دکتر آیدا رستمی به یاری مجروحان می‌روند. اما طبق گزارش‌های دریافتی تعدادی از این پزشکان بازداشت شده‌اند.
– هر کشور دیگری باشد، قتل خانم دکتر آیدا رستمی می‌تواند منجر به اعتصاب گسترده کادر درمان و بحرانی جدی شود. امیدواریم همکاران خانم رستمی برای روشن شدن حقیقت تلاش کنند.

یاد این پزشک با شرافت همواره جاودان خواهد ماند. به خانواده محترمش تسلیت می‌گوییم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها