۳۱ فروردین, ۱۴۰۳

کارگران ۹ شرکت قطار انگلستان اعتصاب می‌کنند

کارگران ۹ شرکت قطار انگلستان اعتصاب می‌کنند

طبق گزارش پایگاه خبری میرر، اعتصاب کارکنان و کارگران شرکت‌های ریلی انگلستان به صورت ۲۴ساعته از ظهر ۲۶ سپتامبر آغاز می‌شود.
اعضای اتحادیه با اکثریت قاطع به نفع اعتصابات در یک شرکت رای دادند و ۷۲ درصد از کارکنان موافقت کردند که به دلیل‌ عدم حل مطالبه افزایش حقوق خود به دلیل افزایش تورم بی‌سابقه در انگلستان، در ماه سپتامبر به مدت ۲۴ ساعت در سراسر بریتانیا دست از کار بکشند.
اتحادیه TSSA اعلام کرده است که کارکنان ۹ شرکت قطار در بریتانیا موافقت کرده‌اند که در یک تعطیلی گسترده، در ماه آینده اعتصاب کنند.
طبق گزارش پایگاه خبری میرر، اعتصاب کارکنان و کارگران شرکت‌های ریلی انگلستان به صورت ۲۴ساعته از ظهر ۲۶ سپتامبر آغاز می‌شود.
اتحادیه کارگران راه آهن شهری انگلیس گفته است که همچنان در حال مذاکره با مدیریت شبکه ریل کشور درباره امکان توافق است، اما اینکه دولت پیشنهاد «توهین آمیز» خود برای افزایش زیر ۲ درصدی حقوق را دوباره مطرح کند، خط قرمز کارگران محسوب می‌شود و باعث قطع مذاکره و ادامه اعتصاب می‌شود.
مانوئل کورتس، رهبر اتحادیه TSSA (اتحادیه سندیکاهای کارگران ترن‌های انگلستان) گفت: «دولت یا بر سر میز مذاکره با اتحادیه ما می‌نشیند یا از مسیر خود خارج می‌شود تا به روسای راه آهن اجازه دهد که آزادانه با ما مذاکره کنند، یا اینکه به دلیل بن بست فعلی دقیقاً مسافران بهای گزافی را برای بی‌کفایتی و ناسازگاری دولت می‌پردازند.»
این رهبر کارگری انگلیسی خطاب به اعضای حزب کارگر انگلیس در مجلس، از آن‌ها خواسته تا در برابر سیاست‌های اقتصادی ریاضتی حزب محافظه‌کار ایستادگی کنند.
اتحادیه، دولت متعلق به حزب محافظه کار حاکم را به دلیل جلوگیری از اصلاحات در حوزه حقوق کارکنان قطارها به شدت مورد نقد قرار داده است.
رهبران اتحادیه خطاب به کارگران گفته‌اند: شما می‌توانید در کنار اعضای اتحادیه TSSA در شبکه ریل و سایر اپراتورهای قطار بایستید تا حقوق منصفانه، امنیت شغلی و برخورد مطابق با قانون و ضوابط را مطالبه کنید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها