۳۰ فروردین, ۱۴۰۳

«اخطار» نماینده مجلس به وزیر کار و رئیس سازمان برنامه و بودجه بابت « ایجاد تشنج در کشور»

«اخطار» نماینده مجلس به وزیر کار و رئیس سازمان برنامه و بودجه بابت « ایجاد تشنج در کشور»

ایلنا نوشت : پاک فطرت ، عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه دولت با صحبت نکردن با مردم ، نیروهای امنیتی و روحانیت را به زحمت انداخته است می گوید: متاسفانه دولت مجلس را هم به زحمت انداخته  و نمایندگان در حال حاضر نمی دانند که چه رفتاری باید داشته باشند.

علی رضا پاک فطرت با اشاره به اینکه تحریک کردن مردم توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از نکات قابل تامل است و آقای میر کاظمی به چه جرأتی با مردم این رفتارها را انجام می دهد، می افزاید: به عنوان نماینده مردم به آقای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه اخطار می دهم که با چه جرأتی اقدام به برهم زدن نظام کشور می کنند و باعث ایجاد تشنج در کشور می شوند.

نماینده شیراز و زرقان با بیان شاید دست ها و موضوعاتی در کار است که شاهد این اتفاقات در کشور هستیم، بیان می کند: اگر کشور و سازمان برنامه از بودجه مناسبی برخوردار نیست و پول در اختیار ندارد با مردم به صورت واضح سخن بگوید.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه دولت با صحبت نکردن با مردم ، نیروهای امنیتی و روحانیت را به زحمت انداخته است می گوید: متاسفانه دولت مجلس را هم به زحمت انداخته و نمایندگان در حال حاضر نمی دانند که چه رفتاری باید داشته باشند.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه در صورتی‌که عبدالملکی نتواند پاسخ مناسبی به بازنشستگان بدهد به عنوان نخستین نماینده استیضاح وی را در مجلس آغاز خواهم کرد، بیان می کند: ذکر این نکته ضروری است که نمایندگان بیش از این نمی توانند با دولت مدارا کنند و به رئیس سازمان برنامه و بودجه هم تذکر می دهم که در صورتی‌که در پرداخت حقوق ها با مشکل مواجه است به صورت مستقیم با مردم سخن بگوید.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها