۹ فروردین, ۱۴۰۳

ادعای کذب نماینده ورزقان درخصوص بازگشت به کار کارگران و نمایندگان اخراجی سونگون

ادعای کذب نماینده ورزقان درخصوص بازگشت به کار کارگران و نمایندگان اخراجی سونگون

🔹 پیام ارسالی کارگران مجتمع مس سونگون ورزقان به اتحادیه آزاد کارگران ایران

♦️ آلله وردی دهقانی نماینده ورزقان طی مصاحبه‌ای که در صفحه‌ی اینستاگرام‌تش منتشر شده، اظهار کرده که کلیه نمایندگان و فعالین کارگری سونگون از زندان آزاد شده و به سر کار خود بازگشته‌اند .

این در حالیست که هیچکدام از این افراد به کار خود برنگشته اند و فعلا بلاتکلیف هستند.

وی که همیشه سعی کرده از احساسات و تعصب مردم ساده دل منطقه سواستفاده کرده و برای خود رای جمع کند، در اعتصاب مهرماه سال گذشته کارگران سونگون، با یک سخنرانی عوام فریبانه در جمع اعتصاب کنندگان و با تظاهر به حمایت از کارگران ، توانسته بود حمایت بخشی از کارگران منطقه را جلب کند.
بعد از اخطار مقامات محلی، رنگ عوض کرده و کاملا بی خیال کارگران شده بود و البته این بی طرفی هم بخاطر منافعی است که کل مسئولین منطقه را در مافیای معدن به نحوی سهیم کرده است. از جمله پروژه های پیمانکاری مثل تخریب شهرک هدینکا در داخل معدن را بدون هیچ گونه مناقصه و به قیمت بالایی به همین مسئولین داده شده است.
اکنون که آبها از اسیاب افتاده و نمایندگان و فعالین کارگری از زندان آزاد شده اند دوباره به طمع جلب نظر و رای منطقه کمافی السابق با سواستفاده از احساسات و سادگی مردم سعی برعوامفریبی
دارد.
ورزقان از معدود شهرهای ایران است که با توجه به جمعیت طایفه ای و کم منطقه بیش از صددرصد رای اخذ میشود و نماینده مجلس میتواند با کمتر از ده هزار رای واردی مجلس شود .

🔸پیام ارسالی کارگران مجتمع مس سونگون ورزقان به اتحادیه آزاد کارگران ایران

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها