۱۰ فروردین, ۱۴۰۳

تجمع اعتراضی کارگران پتروشیمی رازی

تجمع اعتراضی کارگران پتروشیمی رازی
تجمع اعتراضی کارگران پتروشیمی رازی  صبح امروز دوشنبه ۴ بهمن ماه جمعی از کارگران پتروشیمی رازی در اعتراض به ممنوع الورود شدن تعدادی از کارگران دست از کار کشیدند و مقابل حراست مجموعه اعتراض کردند.    کارگران پتروشیمی رازی ابتدا خواستار به رسمیت شناخته شدن نماینده خود در مطالبه‌گری و پذیرفتن حق و حقوق قانونی کارگران از سوی کارفرما شدند، با اینحال تعدادی از کارگران از جمله یک نماینده به دستور کارفرما ممنوع الورود شدند.  کارگران پتروشیمی رازی می‌گویند: سهام پتروشیمی رازی متعلق به ترکیه است که متاسفانه نسبت به حق و حقوق کارگری از جمله حق داشتن نماینده از سوی کارگران بی‌توجه هستند.    کارگران در این اعتراض خواستار بازگشت به کار همکارنشان و به رسمیت شناخته شدن نمایندگان کارگری هستند.  شرکت پتروشیمی رازی در منطقه نفتی ماهشهر واقع شده است.   🆔 https://t.me/ettehad ✉️ 🔚 tamas https://t.me/Ettehadyeh20

صبح امروز دوشنبه ۴ بهمن ماه جمعی از کارگران پتروشیمی رازی در اعتراض به ممنوع الورود شدن تعدادی از کارگران دست از کار کشیدند و مقابل حراست مجموعه اعتراض کردند.  
کارگران پتروشیمی رازی ابتدا خواستار به رسمیت شناخته شدن نماینده خود در مطالبه‌گری و پذیرفتن حق و حقوق قانونی کارگران از سوی کارفرما شدند، با اینحال تعدادی از کارگران از جمله یک نماینده به دستور کارفرما ممنوع الورود شدند.
کارگران پتروشیمی رازی می‌گویند: سهام پتروشیمی رازی متعلق به ترکیه است که متاسفانه نسبت به حق و حقوق کارگری از جمله حق داشتن نماینده از سوی کارگران بی‌توجه هستند.  
کارگران در این اعتراض خواستار بازگشت به کار همکارنشان و به رسمیت شناخته شدن نمایندگان کارگری هستند.
شرکت پتروشیمی رازی در منطقه نفتی ماهشهر واقع شده است.

video
play-sharp-fill
video
play-sharp-fill
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها