۳۱ فروردین, ۱۴۰۳

تجمع کارگران داروگر تهران در برابر ساختمان وزارت کار

تجمع کارگران داروگر تهران در برابر ساختمان وزارت کار

بنابر اخبار منتشرشده، بیش از ۱۰۰ کارگر کارخانه داروگر تهران در اعتراض به بی‌توجهی مسئولان دولتی و مدیران کارخانه در خصوص وضعیت محل کارشان و پرداخت مطالبات و معوقات حقوقی‌شان، صبح امروز شنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۱ در مقابل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمع کردند.

یکی از کارگران داروگر تهران در مورد دلایل اعتراض کارگران گفت: ۵ماه از حقوق و بیمه معوقه کارگران داروگر تهران با احتساب ماه آذر هنوز پرداخت نشده است.

به گفته وی؛ در آخرین تجمعی که کارگران مقابل وزارت کار که در تاریخ هشتم تیر ماه سال جاری انجام دادند، وعده بهبود وضعیت کارخانه و پرداخت معوقات کارگران داده شد که عملی نشد.

او با بیان اینکه هر چند وقت یکبار تولید در کارخانه داروگر تهران متوقف می‌شود، افرود: در حال حاضر حدود ده روز است که به دلیل تامین نشدن مواد اولیه، هیچ تولیدی در کارخانه داروگر تهران انجام نمی‌شود و به همین دلیل کارگران در محل کار خود بیکار هستند.

یکی دیگر از کارگران اضافه کرد: از ابتدای هفته جاری کارگران در انتقاد به وضعیت بلاتکلیف کارخانه در اعتراض هستند و هنوز مسئولان علارغم اطلاع از وضعیت این واحد تولیدی اقدامی انجام نداده‌اند.

او گفت: ما کارگران داروگر تهران به دلیل داشتن قراردادهای یک ماهه فاقد امنیت شغلی هستیم این در حالی است که در آذر ماه جاری کارفرما هنوز با کارگران قرارداد کاری امضا نشده است.

این کارگر گفت: در آخرین تجمع کارگران که روز ۱۵ آذر ماه در مقابل کارخانه انجام شد، برخی مسئولان وعده پیگیری دادند که آنهم به جایی نرسید.

این کارگر افزود: امروز به وزارت کار آمده‌ایم تا همانند گذشته مسئولان وزارت کار به خواسته ما کارگران داروگر رسیدگی کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها