۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳

خودکشی یک کارگر آتش اعتراضات کارگری یک ایالت هندوستان را برافروخت

خودکشی یک کارگر آتش اعتراضات کارگری یک ایالت هندوستان را برافروخت

مرگ یک کارگر ۲۵ساله شرکت BJP در روز شنبه، دو روز پس از مصرف سموم دفع آفات در مقابل یک ایستگاه پلیس در خمام هند، وضعیت متشنجی را در این شهر ایجاد کرده است.

گزارش‌های منتشرشده به نقل از مجله تایمز هندوستان حاکی از آن است که بنابر گزارش پلیس ایالت خمام هندوستان، کارگران شرکت «بی. جی. پی» روز یکشنبه به یک اتوبوس آسیب رسانده و شیشه ساختمان‌ها را شکستند.

طبق این گزارش، مرگ یک کارگر ۲۵ساله شرکت BJP در روز شنبه، دو روز پس از مصرف سموم دفع آفات در مقابل یک ایستگاه پلیس در خمام هند، وضعیت متشنجی را در این شهر ایجاد کرده است. این کارگر شرکت ثروتمند خدماتی BJP در حالی که تحت معالجه در یک بیمارستان خصوصی در حیدرآباد بود، جان باخت. جسد او عصر همان روز به خمام منتقل شد که اعتراضات کارگران آن ایالت را برانگیخت. کارگران ادعا کرده بودند که جوان جانباخته پس از اعتراضات توسط پلیس و مسئولان ایالتی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

باندی سانجی، رئیس شرکت BJP، گفت که این کارگر در وصیت‌نامه‌ی قبل از مرگ خود، گفته است که مجبور به خودکشی شده است، زیرا قادر به تحمل آزار و اذیت پلیس و مدیران محلی ایالتی نبوده است. بر اساس وصیت‌نامه این فرد اقدام کننده به خودکشی «پلیس باید پرونده قتل را برای متهم تشکیل می‌داد اما هیچ اقدامی تاکنون انجام نشده است».

پلیس همچنین یک برگه تاریخچه علیه او در ایستگاه پلیس Town-III باز کرد. او از اینکه پلیس او را برای آمدن مکرر به ایستگاه مورد آزار و اذیت قرار می‌داد ناراحت بود.»

دادسرای شعبه ویژه خمام، مدعی شده است که این کارگر BJP در ۹ پرونده مختلف دست داشته است و یک پرونده جنجالی نیز علیه او باز کرده تا ادعاهای مبنی بر آزار و اذیت پلیس علیه او را رد کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها