۹ فروردین, ۱۴۰۳

سندیکای اف او (FO) “نیروی کارگری” فرانسه عزم خود را برای آزاد کردن دو عضو زندانی خود در ایران جزم کرده است

سندیکای اف او (FO) "نیروی کارگری" فرانسه عزم خود را برای آزاد کردن دو عضو زندانی خود در ایران جزم کرده است

“ایو ورییر”، ( Yves Veyrier )

رهبر سندیکای فرانسوی “نیروی کارگری” FO در بیست و پنجمین کنگرۀ این سندیکا در شهر “روآن” گفت که دو عضو این سندیکا، ” سیسیل کولر” و همسر وی “ژاک پاری”، به اتهامات بی اساس توسط جمهوری اسلامی ایران به گروگان گرفته شده اند و هفته هاست که این سندیکا عزم خود را برای آزاد کردن آنان از زندان جمهوری اسلامی ایران جزم کرده است.
رهبر سندیکای FO “نیروی کارگری” تصریح کرده است که سیسیل کولر و همسرش همزمان با تعطیلات “عید پاک” به ایران سفر کرده بودند و مقامات این کشور به طرز ناعادلانه ای آنان را دستگیر و زندانی کرده اند. “ایو ورییر” دلایل اعلام شده از سوی رژیم جمهوری اسلامی ایران را برای توجیه دستگیری و بازداشت آنان کاملاً بی اساس خوانده است. “ناتالی کولر” مسئول سندیکای معلمان در سندیکای “نیروی کارگری” است.

جمهوری اسلامی ایران او و همسرش را به برانگیختن آشوب و بی ثباتی در این کشور متهم و دستگیر کرده است.  “بنژمن بیریر”، یک جهانگرد دیگر فرانسوی است که از بیش از دو سال پیش به اتهام جاسوسی در ایران دستگیر و زندانی شده است. مقامات غربی معتقدند که جمهوری اسلامی ایران از زندانیان یا گروگان های غربی جهت اعمال فشار در مذاکرات وین و یا تعدیل تحریم های بین‌المللی علیه تهران استفاده می کند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها