۹ فروردین, ۱۴۰۳

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه از فراخوان تجمع بازنشستگان ۹ اسفند حمایت می کند.

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه از فراخوان تجمع بازنشستگان ۹ اسفند حمایت می کند.

تورم و گرانی، فقر و بیکاری روز افزون، تبعیض و ستم بر زنان، ملیت ها، ستم بر رنگین کمانی ها، ستم به طبیعت و استثمار کارگران و مزد بگیران همچنان ادامه دارد.

نابرابری ها، عدم رفاه عمومی، عدم دسترسی احاد افراد جامعه  به آموزش و تحصیل، تبعیض و بی حقوقی  ملل تحت ستم و عدم دسترسی به تحصیل و آموزش به زبان مادری، نبود امکان دسترسی به بهداشت عمومی و رایگان و هزاران مصیبت دیگر بر گرده کارگران و مزدبگیران و فرودستان جامعه سنگینی می کند و زندگی میلیون ها نفر را به ورطه نابودی کشانده است.

سندیکای کارگران هفت تپه به مانند گذشته باور دارد که با اتحاد و همبستگی، تشکل یابی و سازماندهی کارگران و دیگر جنبش ها، می توانیم در راه رسیدن به مطالبات خود گام برداریم،  اعتصاب و اعتراض و حضور در کف خیابان در این شرایط بیشتر از گذشته واجب و ضروری است.

حضور کارگران، بازنشستگان، در خیابان و اعتراض و اعتصاب در کارخانه و مراکز تولیدی می تواند سرآغازی باشد برای پیوند های سراسری، برای هم اندیشی  و همصدایی بیشتر، برای رسیدن به حق تعیین سرنوشت بر زندگی خود.

تورم ، گرانی و بیکاری و  وجود  بحران های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی چنان لجام گسیخته شده است که تنها راه برای رهایی از بحران ها و ستم ها، اتحاد و همدلی تمام ستم دیدگان و در راس آن همبستگی و مبارزه  طبقاتی ما کارگران  است که می تواند نوید بخش رهایی از ستم و استثمار باشد.

سندیکای کارگران نیشکر هفت خود را در کنار تمام انسان های تحت ستم می داند که برای رهایی مبارزه می کنند .

ما از فراخوان ۹ اسفند حمایت کرده و خود را بخشی از این فراخوان می دانیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها