۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳

شرایط واریز عیدی پایان سال ۱۴۰۰ بازنشستگان تامین اجتماعی + زمان واریز

شرایط واریز عیدی پایان سال ۱۴۰۰ بازنشستگان تامین اجتماعی + زمان واریز

عیدی پایان سال ۱۴۰۰ بازنشستگان تامین اجتماعی تا ۲۵ اسفند ماه و در یک فرصت چند روزه واریز می‌شود.

اساساً، مبنای مبلغ عیدی بازنشستگان، مصوبه هیئت دولت، است اما برای امسال از بابت همسر و فرزندان تحت تکفل بازنشستگان مبلغی به آن اضافه می‌شوند که سازمان تامین اجتماعی باید منابع آن را فراهم کند.

این در حالی است که مبالغ مستمری و مزایای ناشی از آن برای بازنشستگان متفاوت است و به همین دلیل پرداخت آن از روز ۲۰ام هر ماه آغاز می‌شود و تا انتهای ماه ادامه دارد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، مستمری بگیرانی که نام خانوادگی آنان با حروف غ ، ذ ، ن، م آغاز می‌شود، عیدی خود را در روز ۱۵ اسفند ماه دریافت می‌کنند. مستمری‌بگیرانی که نام خانوادگی‌شان با حروف ک، د، ش، ع آغاز می‌شود نیز در ۱۶ اسفند عیدی را دریافت می‌کنند. همچنین بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف گ، ل، و، ه ، ی آغاز می‌شود، در روز ١٧ اسفند عیدی دریافت می‌کنند. علاوه بر این در روز ١٧ اسفند ماه عیدی مستمری‌بگیرانی که از بانکی غیر از بانک رفاه کارگران مستمری دریافت می‌کنند، به حساب آنها واریز می‌شود. در روز ١٩ اسفند ماه عیدی بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حروف ط، خ، س، ظ، ر، ق آغاز می‌شود، پرداخت خواهد شد و آن دسته از بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف ح، ف ، ض، ز، ژ، ص، ج ، چ شروع می‌شود؛ مستمری خود را در تاریخ ٢٠ اسفند دریافت می‌کنند. مستمری‌بگیرانی که نام خانوادگی آنها با حروف پ ، ت ، ث ، ب ، ا  آغاز می‌شود نیز، در تاریخ ٢١ اسفند و افرادی که نام خانوادگی شان با حرف آ شروع می‌شود در تاریخ ٢٢ اسفند ماه مبلغ عیدی خود را دریافت می‌کنند.

مبلغ عیدی پایان سال ۱۴۰۰ بازنشستگان ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که به این میزان ۴۰۰ هزار تومان حق همسر و از بابت هر فرزند تحت تکفل ۱۵۰ هزار تومان اضافه می‌شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها