۹ فروردین, ۱۴۰۳

ممانعت از ورود جمعی از نیروهای مخابرات اصفهان به شرکت توسط مدیریت

ممانعت از ورود جمعی از نیروهای مخابرات اصفهان به شرکت توسط مدیریت

جمعی از نیروهای مخابرات اصفهان گفتند: اگر ظرف امروز و فردا نتوانیم نتیجه‌ای برای بازگشت به کار بگیریم، شنبه شکایت بازگشت به کار خود را ثبت می‌کنیم.
درحالیکه مخابرات اصفهان و شرکت شسکام خبر اخراج تعدادی از نیروهای مخابرات را تکذیب کرده‌اند، جمعی از این نیروها در تماس با خبرنگارگزاری‌ها و با در اختیار قرار دادنِ نامه و امضای پرسنلِ معترض به نهادهای مختلف برای بازگشت به کار اظهار کردند: ما به عنوان نیروهایی که بین ۱۵ تا ۲۰ سال سابقه‌ی کار در مخابرات داریم، به دلیل اعتراض و شکایت به وضع موجود، در حال حاضر اجازه‌ی ورود به شرکت را نداریم.
آن‌ها گفتند: مدیریت مجموعه از تاریخ یک دی‌ماه به دلیل پیگیریِ حقوق و درخواست بابت اجرای طرح طبقه‌بندی و دریافت مابه‌التفاوت ناشی از اجرای طرح طبقه‌بندی، با حذف اثر انگشت، مانع ورود کارگران به محل کار شده و دو نفر از کارگران نیز در این پروسه به طور قطعی حکم اخراج گرفته‌اند.
این کارگران می‌گویند: پیگیری‌ها و نامه‌های پرسنل برای بازگشت به کار تاکنون به نتیجه نرسیده و بار مالی و روانی زیادی را برای آنها به همراه داشته است.
به گفته‌ی آن‌ها؛ حدود ۲۰ روز از زمان حذف اثر انگشت و اخراج پرسنل بدون اطلاع قبلی و بدون هیچ مورد انظباطی یا کاری می‌گذرد اما علی‌رغم تلاش پرسنل و کمک‌خواهی از مسئولان همچنان بازگشت پرسنل به کار امکان‌پذیر نیست.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها