۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳

نگرانی از احتمال محرومیت رسول بداقی از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد توسط مسئولین زندان اوین

نگرانی از احتمال محرومیت رسول بداقی از شرکت در آزمون کارشناسی ارشد توسط مسئولین زندان اوین

🔸جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ آزمون کنکور سراسری کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد اما زندانیان داوطلب شرکت در این آزمون دچار مشکل ویژه‌ای هستند. آنان علاوه بر گذر از سد نام نویسی برای حضور در جلسه آزمون، با سد پیچیده دیگر اعزام به جلسه‌ی شرکت در آزمون هم مواجه هستند و باید مراحل متعددی را تا رسیدن به این جلسه پشت سر بگذارند. 

🔸 نامه‌ نگاری به اداره فرهنگی هر بند از زندان، نامه‌نگاری اداره فرهنگی هر بند زندان به معاونت فرهنگی کل زندان، درخواست اعزام از معاونت فرهنگی کل زندان به اداره کل سازمان زندانها و ارسال درخواست اعزام از اداره کل زندان به معاونت دادستان تا موافقت یا مخالفت دادستان و سیر مجدد این بروکراسی تا اطلاع به داوطلب زندانی،بخشی از مراحل پیچیده و سخت زندانیان برای شرکت در این نوع آزمون ها است.

🔸خوشبختانه این روند در آزمون پیش رو برای همه زندانیان داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد با موفقیت طی شده و آنان در روز مقرر به محل آزمون اعزام خواهند شد اما بنا بر خبرهای منتشرشده با تأسف بسیار علی رغم درخواست مکرر رسول بداقی معلم محبوس در زندان اوین برای شرکت در این آزمون، هنوز مقامات زندان به درخواست مکرر او پاسخ نداده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها