۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳

پایان اعتصاب دو هفته‌ای اتحادیه کارگران پست سلطنتی انگلستان پس از تسلیم دولت

پایان اعتصاب دو هفته‌ای اتحادیه کارگران پست سلطنتی انگلستان پس از تسلیم دولت

اعضای اتحادیه کارگران ارتباطات و پست انگلستان (CWU) طی دو هفته اعتصاب خود درگیر اختلاف طولانی مدت با شرکت پست سلطنتی بر سر حقوق و شرایط کاری بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روزنامه گاردین انگلستان، اعتصابات برنامه ریزی شده توسط کارکنان شرکت پست سلطنتی انگلستان پس از طی دو هفته با تسلیم این شرکت دولتی به خواسته‌های کارکنان پست لغو شد.
اعضای اتحادیه کارگران ارتباطات و پست انگلستان (CWU) طی دو هفته اعتصاب خود درگیر اختلاف طولانی مدت با شرکت پست سلطنتی بر سر حقوق و شرایط کاری بودند. مجموعه‌ای از اعتصابات در هفته‌های اخیر رخ داد تا آن‌ها بتوانند شرکت و دولت را برای بررسی مطالبات خود مجاب کنند.
این اتحادیه پس از نامه‌ای از سوی تیم حقوقی شرکت «رویال مِیل» تصمیم گرفته است تا اخطارهای مربوط به اعتصابات را از شروع هفته آینده متوقف کند.
دبیرکل اتحادیه، دِیو وارد، گفت: ما ناامیدی عمیقی که بسیاری از اعضا نسبت به این تصمیم احساس می‌کنند را درک می‌کنم. تمرکز فعلی ما در روزهای آینده مذاکراتی خواهد بود که امیدواریم بتوان در آن به یک توافق معقول برای پایان دادن اختلافات و اعتصاب دست یافت.
شرکت پست سلطنتی و اتحادیه کارکنان پست و مخابرات انگلیس مذاکراتی را در روز دوشنبه ۳۱ اکتبر برنامه‌ریزی کردند.
اتحادیه کارکنان پست در بیانیه‌های خود بر این باور بوده است که شرکت در این سال‌ها ثروت زیادی به جیب زده و با وجود افزایش هزینه‌ها به سود بیشتر رسیده اما در جبران خدمت و همچنین شرایط کاری هیچ تغییری در دستمزد و قراردادها ایجاد نکرده است که این مسئله خود نیازمند شفاف‌سازی و بررسی رسانه‌ای است.
🔻این جنبش را سر بازایستادن نیست

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها