۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳

پیام بزرگترین اتحادیه آموزش و پرورش بریتانیا و اروپا به شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

اتحادیه

اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا)، که بزرگترین اتحادیه معلمان و کارکنان بخش آموزش در اروپا می باشد در پیامی صمیمانه به شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران اعلام نمود:

رفقای عزیز،

ما ازطرف (NEU)، اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا)، همبستگی خود را با معلمان و کارگران بخش آموزش که در دفاع از حقوق صنفی اتحادیه ای در ایران دست به اعتراض زده اند، اعلام می کنیم.

NEU اعمال خشونت دولتی علیه فرهنگیان شرکت کننده در اعتراضات مشروع را محکوم می کند و خواهان آزادی معلمان بازداشت شده در تهران، بوشهر، مریوان و سایر نقاط کشور است. ما بازداشت نمایندگان و اعضای شورای هماهنگی تشکل¬های صنفی فرهنگیان ایران را محکوم می کنیم. ما همچنین خواستار آزادی فوری معلم زندانی اسماعیل عبدی، که اکنون در هفتمین سال حبس خود به سر می برد، می باشیم.

این پیام همبستگی با امضای مشترک دو دبیر کل اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا)، ماری بوستد و کوین کورتنی، به شوری هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران ارسال شده است. اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا) همچنین نامه ای اعتراضی به سفارت ایران در بریتانیا ارسال کرده است.

شورای هماهنگی ضمن قدردانی از حمایت اتحادیه آموزش و پرورش کشوری (بریتانیا)، و دیگر تشکلهای معلمان و اتحادیه های صنفی در اقصی نقاط جهان، و نیز آموزش بین الملل، همبستگی متقابل خود را با همقطاران خود در همه این کشورها اعلام میکند.

معلم زندانی آزاد باید گردد

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها