۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳

پیام نوروزی شعبان محمدی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی معلمان مریوان

پیام نوروزی شعبان محمدی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی معلمان مریوان

هم میهنان، دوستان و همکاران عزیز در شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

فرا رسیدن بهاری نو و احیای مجدد طبیعت، همزمان با عید نوروز، بر همه شما عزیزان خجسته باد. امیدوارم سال پیش رو، سال احقاق خواست و مطالبات برحق مان و سال، پایان رنج ها و آلام آحاد مردم و سرآغاز خوبی ها و خوشی ها همراه با تندرستی و سلامتی برای همه شما عزیزان باشد. 

در اولین روز از سال جدید که مصادف است با اولین روز از آغاز قرن پانزدهم شمسی، لازم است تبریک ویژه ای بفرستیم برای تمامی انسان هایی که با اندیشه های انسانی خود خواهان برپایی جامعه ای برابر، عاری از ظلم و ستم و نابرابری هستند و در این راه گام برداشته اند؛ اما متاسفانه هم اکنون در پشت میله های زندان بسر می برند. از معلمانی یاد کنیم که در امر خطیر مبارزه برای احقاق زندگی ای که در شان، مقام و منزلت آدمی باشد، پرچم دار مردم بودند و در این راه با هتاکی و بی حرمتی و بازداشت و زندان روبرو شدند؛ اما پا پس نکشیدند. از کارگران و زنان و جوانانی بگوییم که هر کدام به نحوی از انحاء نسبت به شرایط و موقعیتی که سیستم سیاسی حاکم بر جامعه به آنها تحمیل کرده، تسلیم نشده و برای برون رفت از آن در حال مبارزه ومقاومت هستند..

معلمین و همکاران متشکل در شورای سراسری صنفی معلمان ایران!

بیاییم متحدتر از گذشته سال پیش رو را با قوی تر کردن تشکل های معلمان وانجمنها  با همراه کردن دیگر جنبش های اجتماعی و با اعتراضات  و اعتصابات  برای آزادی رفقایمان و لغو احکام آنها وجلوگیری ازتهدید و  بازداشتهای خود سر و نیز برای ریشه کن کردن تبعیض و نابرابری ورسیدن بە مطالبات برحقمان  در جامعه آغاز کنیم.

در پایان از طرف خود و خانواده، ضمن شاد باش مجدد عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید؛ دست تک تک تمامی انسان هایی را که در زمان بازداشت اینجانب ( شعبان محمدی ) یار و یاور من و خانواده ام بودند را به گرمی می فشارم و قدردان تمامی زحماتتان هستم.

همکارتان شعبان محمدی از انجمن صنفی معلمان کوردستان (مریوان )

01/01/01

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها