۳۱ فروردین, ۱۴۰۳

 گرانی ۸۳ درصد از خوراکی‌ها..

🔴 گرانی ۸۳ درصد از خوراکی‌ها 💬مرکز مطالعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: متوسط قیمت ۸۳ درصد از اقلام منتخب خوراکی در آبان امسال بالاتر از خط بحران قرار داشته و فقط ۱۷درصد از این کالاها در وضعیت قابل تحمل و مطلوب قرار دارد. میانگین قیمت کالاهایی چون برنج خارجی و ایرانی درجه یک، شیر، ماست، کره و پنیر پاستوریزه، تخم‌مرغ، روغن مایع، موز، سیب، پرتقال، خیار، گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی، لوبیاچیتی، عدس، قند و شکر و چای فراتر از حد بحرانی قیمت‌ها قرار دارند. ▪️حد بحران، میزانی از قیمت کالاهای خوراکی است که نشان می‌دهد از کنترل خارج شده و ممکن است باعث جهش تورم شود. 🆔 https://t.me/ettehad ✉️ 🔚 tamas https://t.me/Ettehadyeh20

 

💬مرکز مطالعات راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

متوسط قیمت ۸۳ درصد از اقلام منتخب خوراکی در آبان امسال بالاتر از خط بحران قرار داشته و فقط ۱۷درصد از این کالاها در وضعیت قابل تحمل و مطلوب قرار دارد.

میانگین قیمت کالاهایی چون برنج خارجی و ایرانی درجه یک، شیر، ماست، کره و پنیر پاستوریزه، تخم‌مرغ، روغن مایع، موز، سیب، پرتقال، خیار، گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی، لوبیاچیتی، عدس، قند و شکر و چای فراتر از حد بحرانی قیمت‌ها قرار دارند.

▪️حد بحران، میزانی از قیمت کالاهای خوراکی است که نشان می‌دهد از کنترل خارج شده و ممکن است باعث جهش تورم شود.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها