۹ فروردین, ۱۴۰۳

۲۲ مصدوم بر اثر ریزش معدن در ازمیر

۲۲ مصدوم بر اثر ریزش معدن در ازمیر

رسانه‌های محلی در ترکیه شامگاه شنبه از وقوع حادثه و ریزش یک معدن در استان ازمیر خبر دادند.
خبرگزاری «آناتولی» در این‌باره گزارش داد: «پس از ریزش معدن زغال سنگ در کینیک، تیم‌های بهداشت، آتش‌نشانی و سازمان مدیریت بحران ترکیه به محل حادثه اعزام شدند. ۲۲ کارگر که از دود ناشی از تخریب معدن دچار مصدومیت شده بودند توسط آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های مختلف منتقل شدند».
«یاووز سلیم کوشگر» فرماندار ازمیر طی پستی در صفحه توییتر اعلام کرد که در پی ریزش بخشی از این معدن واقع در کینیک، تمام کارگران مشغول در آن به طور کامل تخلیه شده‌اند و کسی زیر آوار نمانده است.
کوشگر با رد حادث‌شدن تلفات جانی در لحظه ریزش معدن، اما گفت تعدادی از مجروحان حال وخیمی دارند که برای مداوا به بیمارستان اعزام شدند.
«فاتح دونمز» وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه نیز دقایقی بعد اعلام کرد که ریزش معدن در منطقه کینیک واقع در ازمیر تلفات جانی نداشته و ۲۲ معدنچی دچار سطوح مختلفی از آسیب‌دیدگی شدند.
به نوشته آناتولی، دونمز با به اشتراک گذاشتن آخرین اطلاعات در مورد ریزش معدن نوشت: «ما تلفات جانی نداریم. ۲۲ معدنچی ما دچار آسیب‌دیدگی شدند. مجروحان در بیمارستان‌های منطقه مداوا شدند. همه کارگران از معدن تخلیه شدند. اقدامات امنیتی در معدن انجام گرفته شده است. تیم‌های ما به طور هماهنگ به کار خود ادامه می‌دهند».

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها