۱۰ فروردین, ۱۴۰۳

✍️جعفر عظیم‌زاده 🔹به فراخوان اسماعیل عبدی برای آزادی مهدی فراحی شاندیز بپیوندیم

✍️جعفر عظیم‌زاده 🔹به فراخوان اسماعیل عبدی برای آزادی مهدی فراحی شاندیز بپیوندیم

مهدی فراحی شاندیز را برای اولین بار در مراسم روز جهانی کارگر سال هشتاد و هشت که در این مراسم در پارک لاله شرکت کرده بود، دیدم.

مهدی آنروز همراه با ما دستگیر و مدتی را به اتفاق هم در بند ۲۴۰ زندان اوین بودیم. او در طول دوره بازداشت با روحیه ای بالا از شرکت در مراسم روز جهانی کارگر دفاع و بطور مداوم به بازداشت خود و دیگران اعتراض می‌کرد و به همین دلیل بارها از سوی زندانبانان به شکل وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مهدی از زمان بازداشت در روز جهانی کارگر تا سال نود، یکی دو بار دیگر نیز بازداشت و آزاد شد. از آن تاریخ دیگر مهدی را ندیدم. او خود را فعال و مدافع طبقه کارگر ایران می‌دانست.

شنیده بودم مهدی محکومیت گرفته و زندان است. این را از طریق برخی هم بندیهایم در سال ۹۴ متوجه شده بودم اما متاسفانه از میان خانواده مهدی کسی نبود که بشود از وضعیت او خبری گرفت.

درود و هزاران درود بر اسماعیل عبدی که پس از بیش از شش سال تحمل زندان و ده سال زندان دیگری که دارد و هم اکنون در حال اجراست، لحظه ای از شرایط ضد انسانی تحمیل شده بر دیگر زندانیان و هم بندیهایش غافل نمیشود.

اسماعیل چون کوه در برابر ستمگران ایستاده است.

با پاسخ به فراخوان اسماعیل عبدی، برای آزادی مهدی فراحی شاندیز با تمام قوا مبارزه کنیم و اجازه ندهیم ستمگران مهدی را در تنهایی خاموش کنند.

🔸برگرفته از صفحه‌ی اینستاگرام جعفر عظیم‌زاده

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها