۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳

✍️ جعفر عظیم زاده ♦️ درماندگی حکومت در مقابل جنبش معلمان ایران

✍️ جعفر عظیم زاده ♦️ درماندگی حکومت در مقابل جنبش معلمان ایران

 

بنا بر گزارش کانون صنفی معلمان ایران صبح امروز رسول بداقی معلم جسور، متعهد و از پیشتازان جنبش معلمان ایران بازداشت شد.

حکومت جرائت سرکوب گسترده جنبش معلمان ایران را ندارد و نیک می داند که سرکوب معلمان همچون سرکوب خیزش آبان ۹۸ و مردم خوزستان و کشاورزان اصفهان نخواهد بود و با عکس العمل سراسری و گسترده مردم ایران مواجه خواهد شد.

حکومت بیش از همگان میداند که سرکوب گسترده معلمان آخرین سرکوب در حلقه سرکوب های خونین جنبش عدالت طلبانه و آزادیخوانه کارگران و مزد بگیران و عموم توده های به جان آمده مردم ایران خواهد بود.

به همین دلیل تلاش دارد با بازداشت و به بند کشیدن معلمان پیشرو، صدها هزار معلم را وادار به عقب نشینی از خواستهای بر حق خود کند.

اما همانطورکه در طول روزهای گذشته رسول بداقی در مصاحبه هایش اعلام کرد، جنبش معلمان ایران فراتر از تشکلهای موجود و چهره های این تشکلهاست.

غارتگران و دزدان حاکم بر کشور باید بدانند که دیگر با رسول بداقی ها،عبدیها، قاسم زاده ها، حبیبی ها، بهشتی ها و شاپور احسانی رادها، اسماعیل گرامیها، پروین محمدیها، داوود رضویها، محمود صالحی ها، پیر بداقی ها و مادران داد خواه و نویسندگان و وکلای آزادیخواه و گلرخ ایرائیها و آتنا دائمی ها و نرگس محمدیها رو در رو نیستند بلکه امروز در مقابل یک جامعه هشتاد و هفت میلیونی به استثنای جیره خوارانانشان قرار گرفته اند و آینده نه چندان دور چنین رو در رویی بر همگان آشکار است.

🔸 برگرفته از صفحه اینستاگرام جعفر عظیم زاده

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها