۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳

⭕ اطلاعیه مهم روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه، از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد،

⭕ اطلاعیه مهم روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه، گروهی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد،

⭕ اطلاعیه مهم

روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه، گروهی از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد، با فراخوانی که از شب گذشته منتشر شده بود مقابل استانداری خوزستان و فرمانداری اهواز؛ با خواسته هایی همچون :افزایش حقوق و دستمزد و ارتقاء سطح معیشت کارکنان، تامین مواد اولیه و افزایش تولید، تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز خطوط تولیدی، پرداخت حق بدی آب و هوا؛ دست به اعتراض زدند.
در کمتر از نیم ساعت پس از پایان تجمع فوق کانال رسمی روابط عمومی مدیریت شرکت اطلاعیه ای را منتشر میکند که در ابتدا این پیام با نام ” اکبر یاوری ” بر روی کانال روابط عمومی رفت اما دقایقی بعد اصلاح و اطلاعیه بنام روابط عمومی سند خورد.
در این اطلاعیه ضمن برشمردن مطالبات طرح شده در پلاکاردهای تجمع امروز کارگران به وعده های دیگری هم اشاره شده است، اما یک نکته کلیدی در آن وجود دارد که از شکل گیری و یا انتخاب کارگروهی متشکل از ده نفر از پرسنل منتخب! خبر میدهد که مورد تایید و خروجی جلسه امروز مدیریت سر تا پا غرق فساد شرکت می باشد.
روشن است که تمامی ما کارگران فولاد از سال ها قبل مطالباتی داریم که هنوز جواب نگرفته است و پیگیر آن هستیم و وقتی حرکتی اعتراضی در خیابان شکل بگیرد، حاضر خواهیم شد و حرف خودمان را میزنیم ولی اجازه نمی دهیم که کسی اعتراض ما را به سمت و سویی دیگر و به دنبال این جناح و آن جناح و دارودسته های مختلفی که فقط در اندیشه منافع خود هستند بکشاند.
به نظر ما همزمانی تجمع اخیر با اهداف کانالی که توسط ” یاوری ” یا همان ” ظهیری ” سابق که از دل نهادهای امنیتی و با دلالی و واسطه گری در فروش محصولات شرکت پا به درون مجموعه ما گذاشته و سودای رسیدن به مدیریت دایره فروش را در سر می پروراند مدیریت می شود اتفاقی نیست و قصد دارند حالا که پایه های صندلی یوسفی به خصوص پس از افشای فساد و اختلاس همکاران و تیم مدیریتی سابق او در هلدینگ سرمایه گذاری توسعه صنایع بهشهر که منجر به بازداشت ” محسنی مجد ” یا همان ” پورمطوری ” سابق و همینطور ” مهدی آزادواری ” شد سست گردیده، مهره و گزینه مطلوب خود را به کرسی مدیریت گروه ملی بنشانند!
” اکبر یاوری ” و دوستانش ” محمود شمیلی ” و مدیریت حراست ” پاژنگی ” یا همان ” حردانی ” سابق (به اسامی مستعار خوب دقت کنید تا روشن شود چه کسانی از اسامی مستعار و غیر واقعی می توانند استفاده کنند) و با خط دهی جناح سیاسی عدالتخواهان که خارج از بدنه کارگران هستند به دنبال آلترناتیو خودشان هستند و در این میان تلاش می کنند تا بلکه برخی پرسنل گروه ملی را هم با وعده های فریبکارانه و دروغین خود همراه نمایند.
نکته ای که ما به عنوان جناح مستقل و مدافع منافع اصیل طبقه کارگر در گروه ملی بر آن تاکید داریم هوشیاری کارگران با تجربه و دغدغه مند شرکت است که تن به کارگروه دست نشانده مفسدین و اختلاسگران و توطئه به حاشیه راندن مطالبه تشکل مستقل ندهند، ما همواره فریاد زده ایم و خواهیم زد که ” فولاد بیدار است از تبعیض بیزار است ” این شعار همیشه ماست.
ما در قالب مجمع عمومی و با اراده جمعی خود تصمیم میگیریم و شورای اسلامی و یا هر شکل دیگری از نماینده تراشی هایی از این دست را هرگز نمی پذیریم.
خواسته های ما روشن است و بارها آن را به طرق مختلف فریاد زده ایم و بخشی از آن در بنرهای تجمع روز یکشنبه بی تردید خواسته همه ما کارگران است و تاکید می کنیم ” نادر جعفر یوسفی ” یا هر مدیر و مسئول دیگری که در این خصوص تصمیم گیرنده است باید تا قبل از به پایان رسیدن سال نه در وعده و وعید بلکه در عمل به اجرایی شدن مطالبات ما سرعت ببخشد.
علاوه بر این تعیین تکلیف قراردادهای پرسنل و کارگران شریف و زحمتکش ” شفق ” هم مورد مطالبه است و ضرب الاجل برای پایان دادن به استثمار این گروه از کارگران و قراردادی شدن آنها فقط تا پایان سال خواهد بود.
نه وعده و وعید ها؛ نه تهدیدهای امنیتی و نه فریبکاری های همیشگی شما باعث نخواهند شد که ما از خواسته های به حق خود پا پس بکشیم.
این را بدانید که با چشمانی باز و با دقت همه چیز را رصد می کنیم و تمامی ترفندها و توطئه های شما را می شناسیم و آن را خنثی خواهیم کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها