۹ فروردین, ۱۴۰۳

اعتصاب کارگران پروژه‌ای نفت شاغل در شرکت جهانپارس در اعتراض به عدم پرداخت حقوق دیماه و بهمن‌ماه

اعتصاب کارگران پروژه‌ای نفت شاغل در شرکت جهانپارس در اعتراض به عدم پرداخت حقوق دیماه و بهمن‌ماه

امروز شنبه ۲۱ اسفندماه کارگران پروژه‌ای شرکت جهانپارس(آینده‌سازان) در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌ ماه‌های دی و بهمن دست به اعتصاب زدند. اعتصاب کارگران پروژه‌ای نفت در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌های سه ماهه‌ی پایانی سال از روز ۱۵ اسفند شروع شده و هر بار کارگران از شرکتهای پیمانکاری مختلفی دست به اعتصاب میزنند.

اتحادیه آزاد کارگران ایران

………………..

اعتصاب کارگران پروژه‌ای نفت شاغل در شرکت ایده‌سازان صدف در اعتراض به عدم پرداخت حقوق دیماه و بهمن‌ماه   امروز شنبه ۲۱ اسفندماه کارگران پروژه‌ای شرکت ایده‌سازان صدف در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌ ماه‌های دی و بهمن دست به اعتصاب زدند. اعتصاب کارگران پروژه‌ای نفت در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌های سه ماهه‌ی پایانی سال از روز ۱۵ اسفند شروع شده و هر بار کارگران از شرکتهای پیمانکاری مختلفی دست به اعتصاب میزنند.  اتحادیه آزاد کارگران ایران  🆔 https://t.me/ettehad ✉️ 🔚 tamas https://t.me/Ettehadyeh20

اعتصاب کارگران پروژه‌ای نفت شاغل در شرکت ایده‌سازان صدف در اعتراض به عدم پرداخت حقوق دیماه و بهمن‌ماه
امروز شنبه ۲۱ اسفندماه کارگران پروژه‌ای شرکت ایده‌سازان صدف در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌ ماه‌های دی و بهمن دست به اعتصاب زدند. اعتصاب کارگران پروژه‌ای نفت در اعتراض به عدم پرداخت حقوق‌های سه ماهه‌ی پایانی سال از روز ۱۵ اسفند شروع شده و هر بار کارگران از شرکتهای پیمانکاری مختلفی دست به اعتصاب میزنند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها