۳۱ فروردین, ۱۴۰۳

خودسوزی کارگر شرکت دخانیات گلستان

خودسوزی کارگر شرکت دخانیات گلستان

روز یکشنبه ۱ خرداد، یک کارگر فصلی شاغل در شرکت دخانیات گلستان، در پی اطلاع از احضار به کمیته انضباطی این شرکت، با ریختن بنزین بر روی خود دست به خودسوزی زد. وی هم‌اکنون در بیمارستانی در گرگان بستری بوده و دارای ۴۰ درصد سوختگی است.

هویت این کارگر حمید شاهینی، ۵۲ ساله، متاهل، دارای دو فرزند، با ۲۰ سال سابقه کار به صورت فصلی و به عنوان راننده یک خودروی خاور در شرکت دخانیات گلستان عنوان شده است.
در این گزارش به نقل از یکی از کارگران شرکت دخانیات گلستان آمده است؛ آقای شاهینی اخیرا بر اثر حادثه‌ای که در روزهای گذشته برای وی در محل ورودی شرکت اتفاق افتاد و خودرویش به ستون بیرونی پارکینگ برخورد کرد، توبیخ و به کمیته انضباطی معرفی شد.
او در تشریح جزئیات بیشتر این رویداد عنوان کرد: در آن حادثه‌، آقای شاهینی بر اثر افتادن چرخ عقب خودرو در جوی آب و برخورد سرش به قسمت جلوی خودرو بیهوش شد، اما از قرار معلوم این حادثه ازسوی مسئولان شرکت عمدی تلقی شد!
به گفته وی، کارگر مذکور پس از این واقعه، چند روزی در بیمارستان بستری بوده و صبح دیروز به محل کار خود مراجعه کرده است؛ او به محض ورود متوجه شده که نه تنها کسی از شرکت جویای احوال وی نبوده، بلکه بابت حادثه تصادف به کمیته انضباطی معرفی شده است؛ امری که خودسوزی آقای شاهینی را در پی داشته است.
بنابر این گزارش، وی هم‌اکنون در بیمارستان ۵ آذر گرگان بستری بوده و دارای ۴۰ درصد سوختگی است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها