۹ فروردین, ۱۴۰۳

پیام تسلیت اتحادیه آزاد کارگران ایران بمناسبت درگذشت صغری شرف‌الدین مادر پروین محمدی

پیام تسلیت اتحادیه آزاد کارگران ایران بمناسبت درگذشت صغری شرف‌الدین مادر پروین محمدی

صغری شرف‌الدین مادر پروین محمدی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران و مریم محمدی از فعالین جنبش زنان امروز سه‌شنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

 صغری شرف‌الدین جزو مادران ستمدیده‌ای است که نزدیک به ده سال در دهه‌ی شصت بخاطر زندانی شدن فرزندانش در زندان‌های جمهوری اسلامی متحمل رنج و آزارهای فراوانی شده بود و در سال‌های گذشته نیز بخاطر اِعمال فشارهای امنیتی به فرزندانش و بازداشت و زندانی شدن‌های مکرر  پروین و مریم مصائب زیادی به او تحمیل شد.

زنده‌یاد صغری شرف‌الدین در طول چندین دهه از عمر خود همواره پشتیابان و حامی فرزندانِ خود و تمامی فرزندانِ مبارز و آزادیخواهِ ایران بود و در قامت مادری دادخواه، تا خاتمه‌ی عمر امید به تحقق آزادی و برابری و عدالت را سرلوحه‌ی زندگی‌اش قرار داده بود.

درگذشت این مادرِ عزیز در حالی اتفاق افتاد که دختر او مریم محمدی هم‌اکنون در زندان اوین محبوس است و در روزهای پایانی عمرش از دیدن وی محروم شد.

یاد صغری شرف‌الدین و تمامی مادرانی که دهه‌ها متحمل بار سنگینِ زندان و مرگ فرزندانشان توسط حاکمان ضدآزادی در ایران بوده و هستند را در فردای آزادی گرامی خواهیم داشت.

اتحادیه آزاد کارگران ایران درگذشت صغری شرف‌الدین را صمیمانه به پروین و مریم محمدی و دیگر فرزندان و سایر بستگان وی تسلیت عرض می‌نماید.

یادش جاودان

اتحادیه آزاد کارگران ایران- چهارم بهمن هزار و چهارصد و یک

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها