۱۰ فروردین, ۱۴۰۳

آرایشگاه‌های مردانه تهران در آستانه ورشکستگی

آرایشگاه‌های مردانه تهران در آستانه ورشکستگی

رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران گفت: آرایشگاه‌های تهران با این تورم توان فعالیت ندارند. در حال حاضر وضعیت خوبی بر صنف ما حاکم نیست زیرا اجاره‌ها بالا بوده و آرایشگران توان پرداخت آن را ندارند.

عباس گلشن گفت: آرایشگاه‌های تهران با این تورم توان فعالیت ندارند. در حال حاضر وضعیت خوبی بر صنف ما حاکم نیست زیرا اجاره‌ها بالا بوده و آرایشگران توان پرداخت آن را ندارند. عدم پرداخت کمک معیشتی به افرادی که در این صنف فعالیت دارند که پیش از این وعده داده شده بود نیز از مشکلاتی دیگری است که می‌توان به آن اشاره کرد.

وی در خصوص عدم افزایش نرخ دستوری از سوی اتحادیه آرایشگران مردانه در تهران، اذعان کرد: آخرین افزایش قیمت به سال گذشته بازمی‌گردد. ما سالی یک بار افزایش نرخ داریم که میزان آن بین ۳۰-۴۰ درصد است.

گلشن در ارتباط با گران ترین نرخ اصلاح موی سر در تهران گفت: این موضوع بستگی به مکان جغرافیا و منطقه موردنظر دارد. نرخ اصلاح موی سر در قسمت شمال شهر تهران، از ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان زیرا خدمات در آن جا مناسب است و در ازای آن، هزینه بالایی نیز دریافت می‌کنند. میانگین نرخ اصلاح موی سر در تهران، ۷۵ هزار تومان است.

وی در خصوص راه حل مشکلات و موانع صنف آرایشگران در تهران گفت: با افزایش قیمت در تمام کالاها، ما نیز دچار مشکلاتی شدیم؛ به عنوان مثال تیغ که ۱۸ هزار تومان در گذشته قیمت داشت، اکنون ۱۸۵ هزار تومان شده و در نتیجه آرایشگران نیز نمی‌توانند با این تورم کاری از پیش ببرند. لازم است نرخ‌های ما نیز افزایش یافته زیرا نرخ اصلاح ۷۵ هزار تومانی بسیار `پایین است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها