۳۱ فروردین, ۱۴۰۳

زخمی شدن دو کولبر اهل سقز و بانه در نوارمرزی بانه

زخمی شدن دو کولبر اهل سقز و بانه در نوارمرزی بانه

روز پنج‌شنبه دهم شهریورماه دو کولبر اهل سقز و بانه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی بانه زخمی شدند.

هویت این دو کولبر “کریم رسولی” اهل بانه و “محسن” (فامیلی نامشخص) اهل سقز می‌باشد.

“کریم رسولی” حدوداً چهل ساله و اهل روستای “خشکه دره” از توابع بانه از ناحیه سر، دست، شکم و پا مورد هدف سلاح ساچمه‌ای قرار گرفته و زخمی شده است. “محسن” (فامیلی نامشخص) و اهل زرینه از توابع سقز نیز از ناحیه پا مورد هدف تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی قرار گرفته و زخمی شده است.

……………………….

زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی نوسود  یک کولبر اهل شهرستان پاوه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نقطه مرزی "میله" نوسود زخمی شد.  روز پنج‌شنبه دهم شهریورماه ۱٤۰۱، نیروهای هنگ‌مرزی رژیم در نوارمرزی "میله" نوسود از فاصله یک متری یک کولبر را مورد هدف تیراندازی مستقیم قرار داده و او را از ناحیه هر دو ران و دست چپ زخمی کردند. هویت این کولبر "ایوب مولودی" اهل روستای"تین" از توابع شهرستان پاوه می‌باشد.  لازم به ذکر است که نامبرده جهت مداوا به بیمارستان قدس شهرستان پاوه منتقل شده است.    🆔 https://t.me/ettehad ✉️ 🔚 tamas https://t.me/Ettehadyeh20

زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی نوسود
یک کولبر اهل شهرستان پاوه با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نقطه مرزی “میله” نوسود زخمی شد.
روز پنج‌شنبه دهم شهریورماه ۱٤۰۱، نیروهای هنگ‌مرزی رژیم در نوارمرزی “میله” نوسود از فاصله یک متری یک کولبر را مورد هدف تیراندازی مستقیم قرار داده و او را از ناحیه هر دو ران و دست چپ زخمی کردند.
هویت این کولبر “ایوب مولودی” اهل روستای”تین” از توابع شهرستان پاوه می‌باشد.
لازم به ذکر است که نامبرده جهت مداوا به بیمارستان قدس شهرستان پاوه منتقل شده است.
………………………

زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه  یک کولبر دیگر با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه از ناحیه لگن زخمی شد.  روز پنج‌شنبه دهم شهریورماه ۱٤۰۱، یک کولبر اهل منطقه سرشیو سقز با نام "رضا حسنی" حدوداً ۳۰ ساله با شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه از ناحیه لگن و باسن به شدت زخمی شده است.  نامبرده از فاصله نزدیک مورد هدف تیراندازی قرار گرفته است و جهت مداوا به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه منتقل شده است.  این در حالی است که با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز طی ماه گذشته ۴۱ کولبر در نوارمرزی کردستان کشته و زخمی شده‌اند که از این تعداد ۲۳ مورد آن در نوار مرزی بانه رخ داده است.  🆔 https://t.me/ettehad ✉️ 🔚 tamas https://t.me/Ettehadyeh20

زخمی شدن یک کولبر در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه
یک کولبر دیگر با تیراندازی مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه از ناحیه لگن زخمی شد.
روز پنج‌شنبه دهم شهریورماه ۱٤۰۱، یک کولبر اهل منطقه سرشیو سقز با نام “رضا حسنی” حدوداً ۳۰ ساله با شلیک مستقیم نیروهای هنگ‌مرزی در نوارمرزی هنگه‌ژال بانه از ناحیه لگن و باسن به شدت زخمی شده است.
نامبرده از فاصله نزدیک مورد هدف تیراندازی قرار گرفته است و جهت مداوا به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی شهر بانه منتقل شده است.
این در حالی است که با استناد به آمار ثبت شده در کولبر نیوز طی ماه گذشته ۴۱ کولبر در نوارمرزی کردستان کشته و زخمی شده‌اند که از این تعداد ۲۳ مورد آن در نوار مرزی بانه رخ داده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها