۲۸ فروردین, ۱۴۰۳

اصغر امیرزادگان به یک سال حبس تعزیری محکوم شد

اصغر امیرزادگان به یک سال حبس تعزیری محکوم شد

حکم صادر شد!!!
بموجب این حکم اینجانب اصغر امیرزادگان به یک سال حبس تعزیری محکوم شدم!
مجازات تکمیل مسدود شدن این پیج اینستاگرام و به مدت دوسال ممنوعیت استفاده از فضای مجازی و پیام رسان های داخلی یا خارجی که قابل دید عموم دارند از قبیل #اینستاگرام #تلگرام #واتساپ و…
این حکم را ناعادلانه و در راستای سرکوب فعالین صنفی و مدنی میدانم و در این بحبوحه‌ی اعتراضات و حق خواهی معلمان یک پیام روشن دارد! ما شما را سرکوب می کنیم و اجازه حق خواهی نمی‌دهیم و شما حق اعتراض ندارید!
اجازه هرگونه فعالیت مجازی را از شما می گیریم تا مسولان دزد و اختلاس گر هر غلطی دلشون خواست انجام بدهند!
این حکم بیش از هر چیز اثابت میکنه که در حکومت دیکتاتوری اسلامی هیچ گونه پایبندی به آزادی بیان و آزادی رسانه وجود ندارد و حقوق بشر کشک است و پشم!
متاسفم برای خودم که زیر لوای حکومتی زندگی میکنم که دارایی کشور را به تاراج داده معترضان را قتل عام یا زندان کرده و هرچه جلوتر می‌رویم فضای خفقان و سرکوب بیشتر و علنی تر میشود.
مردم عزیز ایران، معلمان عزیز و همکارم این پاداش حکمرانی جمهوری اسلامی بعد از 30 سال خدمت صادقانه هست!
از فعالان حقوق بشر تقاضا دارم پیام ما را به سازمان های حقوق بشر بین المللی و شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل برسانید تا متوجه شوند حاکمیت جمهوری اسلامی با یک معلم بازنشسته خود چه رفتار سرکوبگرانه ای دارد!
در پایان به تمام نیروهای سرکوبگر و دادگاه های تحت امرش باید بگویم با این احکام ظالمانه و ناعادلانه نمی توانید مانع فعالیت من شوید و فقط گور قبرستان می تواند مانع فعالیت من شود.

اصغر امیرزادگان 25 آذرماه 1400

🔸 برگرفته از صفحه اینستاگرام امیرزادگان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیو شاخص

دسته ها